Berocca boost

Det känns som jag har sovit hela vintern och vaknar upp nu och ser hur mycket som har förändrats. Både till det bättre och sämre. Men det känns som jag inte har hängt med för 5 öre. Var fan är jag någonstans liksom? Nu när det går mot ljusare tider så går även humöret mot ljusare tider, men det betyder inte att man inte måste ta hand om sina kvarstående problem. Egentligen vill jag bara typ, "glömma allt och börja om från början" som så många säger. Men det är fegt. Har jag varit med och skapat mina problem, då är jag med och löser dom. Jag tänker inte ge upp, jag tänker inte rymma, eller helt enkelt stänga ner. Nope, nu är det dags att ta sig i kragen och visa lite jävla stake. För att bli stark måste man ha varit svak. Och det finns inga genvägar, tyvärr. Även fast man egentligen bara vill gömma sig och försöka att gå runt problemet, så funkar inte det längre. Vi är inga småbarn längre, det är dags att växa upp och visa hur starka vi är. let's get down to it.

Kommentarer
Anonym

det är så kul hur mycket man hör i denna nynäs-stad. Vill inte tro på allt jag hör, men vill inte bara komma fram till dig och fråga massa frågor, så skulle vara jätte kul,snällt om du ville ge "svar på tal".



1. Har du pojkvän? kan du inte berätta lite om honom och dig? kanske någon bild:)

2. Har du blivit polisanmäld någongång? isf varför?

3. hur tycker du att det är att folk pratar om dig? för du är nog med i topp10-15 om mest omtalade personer i nynäs, inte bara dåliga saker såklart men mycket rykten också.

btw så snygg du är!=)

2012-03-13 @ 02:45:08

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort