fresh

Woho, är ett år äldre nu, 17 barre kunde inte bry mig mindre egentligen men. 17 är nog det tråkigaste att fylla, det är bara ännu mer väntan till 18 liksom. Hade iallafall middag här igår med lite brudar, sen drog vi ner till hamnen och  satte oss i tälten ett tag. Hama kom och mötte mig nångång där, så gick vi hem och sov. Var ganska rund om fötterna, piinsamt. Idag är en sån dag då jag lovar mig själv att aldrig dricka mer, men om jag känner mig själv rätt och min vän mikaela rätt så lär vi nog ta ett och annat glas vin idag. Men innan det så blir det maaaaat, är så hungrig så min mage vänder sig ut och in. Haha kunde inte bestämma mig vad jag skulle äta så jag beställde både skinksallad och en kebab med bröd, sjukt nöjd med det valet är jag iallafall. Så one tree hill och sallad blire nuuuuuu, "bye bitches"
 
 

right now

 

Utkast: Jul. 09, 2012

jag är tillbaka! Haha har inte skrivit något på super länge men har varit i Fagersta hos chricke i ett par dagar så har inte direkt tänkt på't. Vi kom hem i lördags kväll och då myste jag med hamish och igår sov jag hela dagen. Haha.. Idag har jag varit ute på sjön hela dagen, så himla skönt! Nu ska jag träffa cribba en stund så det blir väl en rätt lugn dag today. Men sorry för den kassa uppdateringen, ska försöka bli bättre, men hur kul är det att sitta inne på sommarlovet vid datorn? peace bro

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort