Horoskop

Sant faktiskt


pigg och alert

Idag mår jag riktigt bra faktiskt. Har varit uppe sen kl 6 imorse, men än är jag inte trött och humöret ligger på topp. Får se hur länge det håller då, haha! När livet ändå leker så kan jag slänga upp några webbcam bilder från alldeles nyss. Kan nog inte säga att det händer så mycket, men just nu så kan inget förstöra min bubbla som jag så fint byggt upp under dom här senaste dagarna.
"i know im amazing" tröjan är på, haha! Lugn nu hanna..

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

När jag läste fina Jossans blogg så kom jag på att jag inte heller är klar med dom hära dagarna. Glömde faktiskt helt bort det. Som vanligt. But here we go again!
Haha, sommaren 2009. Efter att ha varit på emelies sommarställe en vecka, ny piercad tunga och halsböld+halsfluss. Men aldrig varit gladare i hela mitt liv!! :)

Sommar vore ju trevligt


heartbroken


Livet är bra vackert ibland


puzzzzpuzzzhh


Im really fucked up.



Stackare

Anonym om "ta hand om dig själv":
Först josefine, sen Sofia, sen emelie, sen jennifer och nu mikaela.. Vem kommer sen? Bestäm dig falska du
Förstår inte riktigt vad du menar, eftersom det kom från typ ingenstans, men antar att du menar att jag har varit/är vän med dom? Du måste vara den dummaste jävla människan på hela jävla planeten. Men det är kul, underhållning är ju alltid bra? Nu är det ju såhär att jag och Josefine var "bästisar" när vi var små, gjorde allt tillsammans haha! Men som dom flesta vet (inte du kanske) så växer man upp! Jag och Jossan är fortfarande vänner, och hälsar glatt på varandra när vi väl stöter på varandra, med tanke på att hon inte ens har gått i skola i Nynäs på några år! Sofia är den enda av dom som du tagit upp som jag inte är vänn med längre. Emelie och jag har alltid varit vänner, sen barnsben, och vi lär alltid vara vänner också. Både Jennifer och Mikaela var jag med senast igår? Innan du öppnar käften så kan du ju se fakta. Jag är vänner med alla, sen så är det en annan sak att jag inte umgås lika mycket med vissa, men det är för att man växer upp och vill göra olika saker, men har inte slutat som ovänner med någon av dom förutom ett undantag. Det är mina vänner, och i vissa perioder blir det att man är med vissa mer än andra. Men alla dom är fortfarande mina vänner, så jag tycker du ska trycka in något hårt i röven pårej. Pucko.. :-)

"ta hand om dig själv"

Sovit bort hela jävla dagen, vilket känns ganska värdelöst egentligen. Vaknade typ vid 5 av att mamma står och kollar på mig när jag sover, haha fick värsta chocken när jag titta upp. Min hjärna känns som en stor gele klump, har såå ont så jag håller på att dö. Men ska ta hand om mig själv lite och hoppa ner i ett mysigt bad med skum och sånt, ansiktsmask och hårinpackning ska på. Mamma sa åt mig idag att ta hand om mig själv lite för en gångs skull, så hon gav mig några hundra så jag kan köpa lite små saker till mig själv, som t.ex. ansiktsmasker, och dylikt. Vi ska även på massage tillsammans nästa vecka. Hon har verkligen rätt, måste börja ta hand och tänka på mig själv lite mer, hur ska man kunna göra andra glada om man inte är glad själv?

normal

Nej men hej? Och så sitter man här igen. Det var ju inte så otippat, det är natt, alla normala sover, jag är ensam, har tråkigt, vad ska man göra då annars liksom? Och skriva några rader är väl aldrig fel. Dock så har jag absolut ingenting att skriva om, min hjärna är tom. Kan faktiskt säga att det är så jävla skönt att inte känna någonting för en gångs skull. Eller, jag känner mig hungrig, typ, tror jag.
Har gått ut i köket och öppnat kylen kanske 5-6-7 gånger nu? Kanske dags att faktiskt ta ut något därifrån och äta? Men neej, det roligaste är ju att kolla på maten sen bli besviken för inget duger och gå och lägga sig igen. För att 5-10 min senare undra fall man kanske missa och se något riktigt gott som ligger där inne och gömmer sig. Då äre bara upp och vandra igen! Haha tycker det är ganska kul egentligen, vi människor beter oss så roligt, vi är verkligen konstiga. Kommer på mig själv med att ha en helt skev vana, eller att göra något hel-knäppt, sen när jag börjar fundera på varför jag just gör på detta sättet (vad jag nu håller på med) då inser jag hur dumt det ser ut. Som t.ex. när det kliar jätte mycket någonstans i mitt ansikte och mina händer är upptagna med annat, då brukar jag "klia" mig genom att göra olika grimarser som gör så att kli området rör på sig. (gör det just nu). Tycker det är så kul, hur vi alltid hittar lösningar på våra problem.
oj, pratar verkligen i natt-mössan nu. Känner mig inte direkt trött, men när jag läste igenom detta inlägg så.. jaa.. jag är nog lite övertrött. Sovgott Fan!



Mammas älskling

Mitt hjärtegull


Deal with it.

Kan inte sova. Men hade inte förväntat mig att kunna det heller.
Sitter bara i min säng och kollar runt på datorn, känns som det finns så mycket att läsa, haha låter säkert jätte löjlig, men jag kan verkligen fastna på internet i flera timmar. Söka runt på olika saker och dagdrömma lite. Skit trist egentligen, men man blir ganska smart faktiskt, haha! Funderar på hur jag ska tillbringa denna sömnlösa natt nu då, känner att jag har suttit lite för länge framför denna manick. Mina ögon har blivit fyrkantiga.
Funderar på om man inte ska ta en natt promenix? Det låter faktiskt jätte skönt, ta på mig jätte mycket super varma kläder och gå ut och gå, eller kanske åka pulka med någon? Vi får se vart denna kväll tar mig, för sova det kan jag nästan utesluta. Har liksom inte lärt mig hur man kopplar bort tankar när man ska sova, så om jag har mycket att tänka på så går det bara inte att få bort dom tankarna/funderingarna från hornhinnan. Det måste jobbas på. Man kan ju inte gå runt och inte sova bara för man har lite problem. Dock är jag väldigt bra på att inte se små saker som problem, och inte bry mig om små saker. Så är jag sömnlös pga. tankar. Då äre inte små potatis. Säger dock inte att världen går under nu, för det gör den i december. Men alla har ju dagar liksom? Antar att det är dags att runda upp nu, så får önska er, ni som kan sova inatt, en himla goo sömn! puss och kram hela dan!

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort