i love you more than i should

Blö, börjar kl 8.00 imorgon så måste åka vid 7 = upp vid halv 6 senast. Hatare som fan men står ut för om 4 veckor så börjar jag praktisera 3 dagar i veckan, vilket kommer bli såå skönt. Men tillsvidare är det bara att stå ut! Jag och hama sov till 5 på eftermiddagen idag så vi får se hur det går med sovandet inatt, kul. Förövrigt så är det våran 9 månadersdag idag, say what liksom? Sjukt vad tiden gått fort men älskar denna pojk så det gör ont :-) 
 

min webbis

Har varit ute och gått en sväng med hamis, han köpta la ciggareto till mig så då tog vi en liten sväng u know. Sitter nu och kollar på teve och leker med datan, kolla igenom mina webbcamerabilder, haha har såååå mycket bilder på den, det är så kul att kolla igenom hur man sätt ut genom typ 3-4 år, bjuder på lite kvällsnöje som går att visa här. dom bilderna som inte är kross

True shit

 

hoo

ouf, sista kvällen innan skolan börjar. Känns både bra och dåligt, måste erkänna att jag är lite smått taggad faktiskt! Har färgat mitt hår, varit ute och gått och beställt hem min nya fina mobil och ikväll ska jag mysa med emelie och bols. En bra dag helt enkelt. Salong! 

så kört

oppa, sista helgen innan skolan börjar. Ah för mycket saker som jag vill göra på så lite tid. Känns som en tuff vecka som kommer, allt för tuff. Men innan man tänker på sådant så är det faktiskt fyra lediga dagar kvar för min del. Fest.

i love it

I got this feeling on the summer day when you were gone.
I crashed my car into the bridge. I watched, i let it burn.
I threw your sh*t into a bag and pushed it down the stairs.
I crashed my car into the bridge.

I don’t care, i love it. I don’t care.

You’re on a different road, i’m in the milky way
You want me down on earth, but i am up in space
You’re so damn hard to please, we gotta kill this switch
You’re from the 70’s, but i’m a 90’s b*tch


om jag lyckas, de drar vi lott om

Kom inte hem först halv 4a igår med hamis, och somna efter sex (haha) nu har han gått hem för att gå ut med vovven, jag ska ut och fixa cigg för nu börjar fingrarna klia när man inte rökt en enda cigg på 2 dagar (busvisslor). Förövrigt så är det lördag och kan bli en riktigt bra dag. heh "bye bitches"

sjukt vad fett

Kollar på oth och äter popkorn, lever livet med andra ord. Papi kommer hem snart då ska det ätas mat, you know the drill. Sen så ska jag få med någon och gå och bada med mig, fett. Fetttttttt nöjd

idag är ingen bra dag


-

Ändrade min header, måste fixa designen och så för nu äre ju bara pinsamt. Men det tar jag tag i den dagen jag börjar blogga lite mer, kommer nog inte bli så mycket nu iallafall, då det bara är två veckor kvar på sommaren sen börjar allvaret. Känns hemskt rakt igenom och vet inte om jag kommer klara det. Från att vart hemma i 9 månader till att komma tillbaka till skolan bara. Uuhh, kan ju säga att jag har ångest upp över öronen. 

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort