my name is Boss, like a boss

 

hey hoe lets go

Bloggar like a boss. Nej men fan det är såå tråkigt att blogga just nu, har inget direkt nytt att säga. Det är sommarlov, men har inte hunnit med så mycket än faktiskt. Nästa vecka bär det av till fagersta med mikaela för att festa 4 dagar, konstant. Det är all in från att vi sätter oss på bussen ner, till att vi kliver av i nynäshamn igen. Igår så var det min o hamas 7 månadsdag, wow vad tider går fort. Är så glad för allt jag har och kunde inte mått bättre just nu. (ta i trä)
Denna dag kommer spendaras med cribba och sedan kommer mickis hem så då ska vi sätta oss och mysa med emelie och henne, hoppas på en soft dag och ska verkligen försöka uppdatera er lite mer, för otroligt nog så kommer ni fortfarande in och kikar, och vill ju inte göra er besvikna hela tiden. hehe, nej men peace out bitcheesss

Grått och blött, still sommar

Jag och hama har sovit bort hela dagen nästan, han drog vid halv fyra och jag har bara hunnit duscha och klätt på mig, nu ska jag ut och köpa cigg sedan hem till mickis och planera våran gbg resa! alltså vi kommer dö där nere. Men kul som tusan ska det bli! Men måste lägga på ett kol nu, och förresten så är det sommarlov nu, eller för alla andra, då är det lite roligare att inte gå i skolan liksom. Sommarloov thjiho!!

only love please


You're so screwed

Underbara dag liksom! Ikväll ska jag mysa med min älskling, blir kanske att gå till Emelie och sitta på baksidan och ta några cider också. Jag klagar inte direkt. Hoppas alla har startat ert sommarlov grymt och så får ni ha en himlans trevlig kväll!!


fuck this, fuck that


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort