Synd vore om jag försvann i din famn

Mår inge bra idag, känner mig helt seg och slut i kroppen och huvudet. Så idag tror jag att jag bara ska ta det lugnt och vila hela dagen. Laddat med glass, cougar town och så hoppas jag på att solen kollar fram så kan jag sitta på balkongen också. Igår så myste jag med min fina pojke hela kvällen, man inser inte alltid hur bra man har det ibland alltså! :)

"crazy red-head bitch"

Majgaaad, är fortfarande uppe, pigg också för den delen. Cribba dissa mig för ett tag sedan men gav mig bästa tidsfördrivet någonsin! så har det ganska bra iallafall! Funderar på att börja ringa runt och väcka alla om en timme ungefär, då är det fanimig dags att stiga upp! Satt förövrigt i mitt fönster och tittade på soluppgången, såå fint faktiskt. Ni missar något! På teve är det "bad girls club" som fan är det roligaste program jag sätt! Men kände mig bara lite ensam nu när jag inte har någon att prata med, så ville liksom ge er lite kvalitetstid genom bloggen, med ett helt jävla onödigt inlägg. Men nu äre dags att ge upp här tror jag.
Bye you söta kid, I älskar you long tid

så sjukt ful

Ey, sitter i sängen och pratar med cribbish på skype, lite tidsfördriv osv. Ingen av oss kan sova så nu har vi lite sällskap iallafall, synd för honom att han ska upp till skolan imorgon medans jag inte har ett piss att göra. Men aja, bye bitchezzzz

jersey fucking shore


Vilken underbar helg

Maah, måste säga att denna helg har varit ganska bra faktiskt. Började med en väldigt oplanerad men rolig fredagskväll men dricka och fina vänner. Lördagen så var det min och hamas halvårsdag så vi hade det mys, fick blommor och choklad av min älskling. Så sööt! Inte nog med det så tog loreen hem segern för sverige, helt jävla underbart!! Taggad tills eurovision 2013 @ sweden, waah. Sen så är det ju morsdag idag, så jag och lucas köpte blommor och gjorde ett supergulligt kort till mamma, och överraska henne med en städad lägenhet och blommor när hon kom hem. Man mår så bra när det är så fint väder, det känns som man svävar på moln typ och minsta lilla grej gör en superglad. Eller så är det bara jag som är galen. Hoppas ni har haft en grym helg ni med, men nu ska jag taggish och sätta mig på våran fina ballkong och mysa med jordgubbar och choklad!

fun house

Jag vet inte varför, men jag har börjat vakna super tidigt verkligen. Igår morse så var jag uppe 5 på morgonen! 5!! Liksom varför? Vandrade runt här hemma och gjorde ingenting, värt att gå upp då? Och idag så vaknade jag halv 8 ungefär, samma fråga igen, varför?? Somna om är inte på kartan, har jag vaknat så har jag. Det går inte att somna om, iallafall inte för mig. Så nu är min andra fråga, vad fan ska jag göra idag. Idag är en sån där dag som jag blir lite uttråkad. Så nu är det dags att ta sig i kragen och hitta på något kul i detta fina väder. Synd bara att det bara är jag som är hemma. Kan inte någon skolka för min skull? ehe

Answers

blev dina föreldrar arga när du hoppa av skolan?
Mja, inte direkt arga. Men det är klart att dom inte tyckte att det var sådär super bra. Men dom vet också att jag verkligen inte orkade så dom förstår mig samtidigt.

Finns det någon från din klass i grundskolan som du är ledsen för att du tappat kontakten med? Vilka?
Blir du rastlös sen du hoppat av skolan?
Hur lärde du känna din pojkvän?
Vilka är dina närmsta kompisar nu?
Vilken linje/gymnasium ska du gå?
Ska du gå med Mikaela osv i gymnasiet?

Ja det är klart, jag saknar hela min klass, men vissa mer än andra såklart. Emelie, Emil och Cricke, vi var ju liksom fantastic 4.
Ja, ibland så kan man bli lite rastlös om det inte finns så mycket att göra. Men brukar alltid hitta något att göra som fördriver tiden liksom.
Jag lärde känna honom genom att Mikaela var tillsammans med hans bästa kompis.
Mina närmsta vänner är Mikaela, Lolla och Cribba skulle jag tro.
Jag ska gå med Mikaela i Globen, hotell turism!

hur många har du legat med?
Vad är det dummaste du gjort?

Först och främst så är det inte din bissniss!
Och jag har gjort så många riktigt dumma saker, så jag kommer inte riktigt ihåg. Men att hamna på maria ungdom var väl ganska korkat.

användar du chatroulette?
Hahaha! Nångång när jag och mikkis haft tråkigt så kan det ha hänt att vi hamnar där. Verkligen skitkul, synd att det är så mycket snuskmummrar bara.

Varför älskar du Mikaela Sjöberg så mycket? Har du inga andra vänner? Visst är hon snygg ? Visst är hon bäst? Hur känns det att ta studenten med 96orna? Varför är din näsa sne? Varför har du aldrig underkläder på dig? Hihihihihiigigig
Hej "fågel". mja, mikaela är väl en helt ok tjej. snygg vet jag inte riktigt fall jag tycker att hon är. Inte bäst heller för den delen. Ska bli skitkul att ta studenten med 96orna, kunde inte bry mig mindre faktiskt. Min näsa är sne för mikaela söp ner mig och tvingade mig cykla.. Underkläder är överskattade, skönare utan.

har du slagits någon gång?
Nja har väl slagit till någon, men det är inget man ska skryta med. haha!
Hur gammal är din pojkvän?
Tycker dina föräldrar om honom?
Vad har hänt mig dig och mikaela och jossan och emma? Vad har ni bråkat om?
Hur gammal är din pojkvän?
Tycker dina föräldrar om honom?
Vad har hänt mig dig och mikaela och jossan och emma? Vad har ni bråkat om?
Han är 20, fyller 21. Mina föräldrar älskar honom! När han är snäll iallafall ;)
Jag vet inte riktigt, antar att man växer ifrån varandra.
Jag har läst din blogg ända sedan du började blogga och det är ju två år nu. Du har ett speciellt sätt att skriva på och när du ibland skriver lite längre "tanke" texter så flyter man med på så bra sätt och förstår. Min fråga är, vad hade du för betyg i svenska? Får du ofta höra att du skriver bra?
Naw vad glad jag blir, tack så mycket! Har faktiskt aldrig hört det förut, men kul att du tycker det. Jag hade bara Godkänt i svenska i 9an. Men skulle nog klarat att få lite högre om jag vore lite mer motiverad i skolan på den tiden.
brukar du höra att folk pratar bakom din rygg?
Hur gör du för att strunta i sånt?
När har du mått som sämst?
Ja, det kan väl hända lite då och då! Men det är sånt som aldrig kommer försvinna, och det blir inte bättre av att man tar åt sig och börjar grubbla, det är helt enkelt sånt man får ta och leva med om man är en person som lätt kan tas på fel sätt, eller gör saker utanför normen.
Jag har aldrig mått riktigt dåligt, är bra på att släppa saker när det är dags och inte få allt för mycket packning på ryggen. Men ledsen kan man ju vara lite då och då, det måste man vara för att uppskatta när man är glad.
vad vill du bli när du blir "stor"?
vad har du för drömmar?
Hur ser din drömkille ut?
Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor, men jag vet att jag vill testa många olika yrken på många olika ställen i världen. Min dröm är att få åka ifrån sverige och skaffa mig liv och familj i något annat land. Gärna USA, men det är förhandlingsbart!
Har ingen direkt dröm kille. Men brunt hår, ett leende som får mig att smälta och gärna en fin kropp på det. Då är jag din. Dock så har jag det redan, hehe
va din klass bra/dålig i grundskolan? varför?
hur mycket slösar du per månad? får du csn och får du något mer?
är inte du lika tajt som du va med emelie förut?
vad brukar du och din pojkvän göra när ni träffass?
vad är dina sommarplaner? :)
Jag älskade min klass, hade alltid roligt!
Oj det vet jag inte riktigt, får inte csn eftersom jag inte går i skolan. Men mamma och pappa betalar väldigt mycket mer än vad dom kanske borde.
Nej, när vi båda börja på gymnasiet så blev det lite att vi drogs ifrån varandra. Pluss så har vi båda pojkvän nu så det blir inte alltid så mycket tid för varandra. Men vi försöker att ändå ses lite då och då!
Jadu, det har blivit mycket mys nu över vintern, vi skrattar och har alltid kul tillsammans, vilket är det viktigaste tycker jag.
Planerna till sommaren är att dra ner till Göteborg med brudarna, sen så ska jag ner till Danmark också!
saknar du Sofia? varför e inte ni vänner nu?
Vad är ditt motto du oftast lever efter och varför?
Nej det skulle jag nog inte kunna säga. Vi funkade inte ihop.
Har inget direkt motto, men tycker man ska leva livet i stunden, och alltid ha kul, göra saker man tycker om och må så bra som man bara kan, med alla medel.

your my number one

'

true fucking story

Mår prima ballerina idag! Hama sov här i natt och nu i morse har vi bara myst och suttit ute på min nya fina ballkong och käkat frukost. Super mysigt! Om en stund ska jag träffa cribba och mickis, kanske en glass i det fina vädret i hamnen? vi får väl se vad som händer helt enkelt. Men ville slänga in ett inlägg för en gångs skull. Ska även ta och svara på frågorna nu om jag hinner! pyss så länge

du luktar ända hit


Kändisbloggning

Tjenare alla hannas läsare! Förstår inte varför ni läser denna blogg, den suger helt ärligt. Men tänkte bara uppdatera om vad vi gör. Jag sitter här framför datorn & softar och hanna duschar, AS SEG! vi ska snart ner till gröndalsskolan, COOLT ATT HÄNGA MED 96OR ELLER HUR HNU? haha. Jaja läs min blogg istället mikaelaeva.blogg.se!!!! HEJDÅ

jag har alltid rätt



frågestund(?)

Det är faktiskt ganska tråkigt att blogga för tillfället. Har ingenting att skriva om direkt, och så händer det inte så speciellt mycket. Så jag kom och tänka på att jag inte har haft frågestund (heter det så?) på säkert ett år minst! Så varför inte liksom? Har dock mer än hälften så lite besökare nu än vad jag hade då. Så vi får väl se hur detta går! Så se till att fråga något nu då, alltid lika kul! :)

aouch

hur går det med pojkvännen? bra? du har inte skrivit så mycket om det på senaste? är ni tillsammans fortfarande?

Jadu var en nyfiken en. Ska göra detta väldigt enkelt. Så först och främst Ja, det går bra för tillfället. Jag har väl inte skrivit så mycket för det händer inte så mycket som är värt att ta upp. Men det händer väl ibland att man skriver något? Men vi är tillsammans fortfarande och ja, livet leker, även fast båda vi två är väldigt lika varandra och bråkar som om vi vore gifta. haha.





tufft liv

Uuhh är så trött! kom hem för inte länge sen alls. Mormis ringde mig på dagen och tyckte jag skulle komma och jobba idag, så har jobbat och slitit hos henne. Målat lite har jag också gjort. Men det är bara bra med lite att göra. Dels för att annars så har jag inget liv när alla går i skolan, och lite lätta pengar är ju aldrig fel. Får lika mycket pengar på en dag, som ni får på en månad. När jag jobbat ca 5-6 timmar idag. Jag klagar inte! Nu ska jag ta en cigg och sedan lägga mig och kanske sova en timme eller så, imorgon blir det mer jobb och mer money, hehe!

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort