Mys kväll

sitter och väntar på Jonte nu, har sprang precis hem för att hämta cigg till mig. Så snäll. Ikväll lär vi väl bara slapppppa tror jag vell. Har bara sovit i 40 min inatt, har suttit uppe med världens skönaste Artur och kollat på barnpogram. Länge sen jag skrattat så mycket. Men sliten känner man sig idag alltså.. Så de ska bli skönt att bara mysa lite, sen sova! Imorgon blir också en lugn dag, vill inte hitta på massa bus, så jag blir sjuk till Nyårsafton eller nått. Det skulle vara så jävla typiskt mig. Så imorgon ska jag fixa kläder, skor + smycken till nyår.

bloggandet

Jag har varit riktigt kass på det här med bloggandet. Men det har väl varit för att det har hänt så himla mycket nu på sista tiden. Men nu så har jag fått en liten fin data av pappa i julklapp, så nu kommer det att bli mycket bättre med bloggandet. Tror jag. Kan inte lova att jag kommer skriva varje dag osv, men så ofta jag bara kan ska jag iaf skriva. Men vet aldrig vad jag ska skriva om. För vissa saker berättar man inte om egentligen, och jag gör ganska mycket saker som man inte ska berätta om. Det blir ju kul med en blogg som skriver om ingeting liksom. Fast igentligen så skulle bloggen bara vara för mig, ville inte ha så mycket läsare. Så jag kunde skriva om typ Mitt liv, allt. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har så "mycket" läsare som jag har. Förstår inte riktigt var alla kommer ifrån.. Haha. Men det är bara kul. Så från och med nu blir det massa roliga bilder, och mer inlägg. Kan vi ju hoppas på iaf!

skoja bara..

Nej ja skoja bara, igår blev riktigt skit för mig. Var hemma hos Bea, min kära vän Emils flickvän. Och jag ska såklart äta en jävla kaka med jordnötter precis innan vi ska börja förkröka. Det är så jävla typiskt mig, att aldrig tänka mig för.. Så jag har legat hemma hela natten och typ dött, och käkat 17 tabletter, eller a min allergi medecin. Fyfan säger jag bara, var så jävla taggad.. Men aja. Nu ska jag ringa t Emil och fråga om min dricka finns kvar, så får jag köra idag istället.. Haha!

nu jävlar


Ikväll ska jag bli så jävla full! God Jul!


Vi tänker på dig

When your soul is bleeding
Light slowly fades away
Until all that you are seeing
Is a spark with darkness chained
That spark will never die
Although it may seem dark
If you ever sink this deep
Find that precious spark

tråkig skoldag

Kom hem från skolan för kanske en halvtimme sen. Slutar egentligen typ om 40 min. Men kände att ja ville hem nu. Har varit i skolan hela dagen och skrivit klart massor med uppgifter och sånt. Skönt att få det klart så man slipper jobba med det efter Jullovet iaf. Alla andra lektioner var typ bara att kolla på film, så de kändes inte så jävla viktigt faktiskt.. Nu ska jag nog bara ta det lugnt ett tag till Pappi kommer hem. Sen så ska jag träna med honom. Yup! Jag har börjat träna och skit igen vetni. Känns jävligt skönt faktiskt. Innan jag blir tjock liksom???

ett hejdå

Har så mycket att skriva, men vet inte riktigt vad. Skulle kunna säga hur mycket som helst. Men jag får ändå inte fram ett ända liten ord. Det som har hänt är hemskt. Riktigt hemskt. Finns inte ens ord. Det ända man kan göra, är att ställa upp och finnas där. Men sånt här ska inte hända. Det ska inte hända en underbar människa, med två barn som behöver henne. Det är sjukt. Så jävla ung och glad, med en 2åring och en 14åring som undrar, var fan e mamma?
Vila i frid. Våran ängel.

Vila i frid


fuckyou


Dagens
Humör: arg
Klädsel: Jeans
Frisyr: Mössa!
Skor: skit i skorna
Mat: Bantar
Plus: cigg
Minus: drygt
Händelse: softaaa. hah


kaoz

Är så jävla trött. har inte sovit en enda liten sekund, mår så jävla dåligt. Kan ja fråga mig själv var det värt det? And yes, det var värt det. Även fast det började med en hemma fest med massa idioter som slåss och bråkar. Men de löste sig. Och måste säga att de har varit mer skratt än skrik. Då var det värt det. Det har varit en kaozad helg, seriöst.

idioti

Dum som jag är, glömde jag min väska i skolan igår. Har allt i den väskan, mobilladdare, kläder, smink, pengar, mitt bankomatkort, kameraladdare. Ye typ hela mitt liv. Men var nyss och hämtade den, tur att min mamma jobbar i skolan ibland. För annars hade min helg varit ganska så jävligt förstörd. Ska in till stan senare idag, eller nej Tumba faktiskt. Träffa Dafidoo och Emelitoo. Men först så kommer min söta lilla (stora) syster hit. Vi ska väl bara umgås lite granna, det var ett bra tag sen! Så ska bli kul att träffa henne en liten stund och snacka massa skit. hehe. Men nu när jag har min väska tillbaks så ska jag sätta igång att fixa mig! yup. hörs senare eller någon annan dag(?)


the fray - never say never


" Some things we don't talk about
better do without
just hold a smile
we're falling in and out of love
the same damn problem
"

Snart är det jul.

Som sagt, det är snart jul, mamma och pappa har nog tjatat på mig hur länge som helst känns det som, att jag ska komma på vad jag önskar mig i julklapp. Har inte skrivit önskelista på hur länge som helst. Men iår ska jag göra det, för hur många gången jag än säger vad jag önskar mig, så glömmer dom alltid bort det, eller så blir det helt fel märke. Eller något liknande, så nu får dom det skriftligt! Även jag måste snart börja köpa julklappar, varje år köper jag sånt dagen innan julafton, men det är så jävla jobbigt. Så nu måste jag fixa det så fort som möjligt så jag får det gjort. Så jag får hoppas på att jag blir frisk så fort som möjligt så jag kan dra in till stan och kirra det. just ja, sjuk vare ja. Jag är sjuk igen, så jävla segt. Ligger bara hemma och gör ingenting. Idag har jag endast kollat på film (twilight), och gått ner till mamma och tog en cigg. Men annars så Ingeting. Undrar varför jag är sjuk helatiden? Det är ju ASBRA för mig att missa skolan just nu också. Fast nej, har hur mycket som helst som jag måste göra klart och plugga på, så jag kan få godkänt i alla ämnen tills vi slutar skolan nu innan jul. Ye de är rätt mycket att göra nu innan jul, det är även lite därför jag inte bloggar så mycket. Har inte tid! Eller lust heller när man ist kan göra lite mer nyttiga saker, som att fixa Godkända Betyg. Men ger upp gör jag inte.

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort