skog osv.

Sitter ute på ballkongen med tussen och myser. Är så otroligt trött att det är helt sjukt, skulle nästan kunna somna nu och sova till imorgon. Men det känns lite halv dumt.
Idag så hade vi någon vandrings dag, typ. Vi gick från järflotta och runt hela skiten i skogen och grejer. Det vart riktigt jobbigt tillslut, så vi bad Ellas pappa att komma och hämta oss när vi var klara. Så nu har jag bara legat hemma någon timme och degat. Kommer nog inte göra så mycket mer idag heller. Skönt!
Sitter även i Mikkis onepiece, måste kanske erkänna att jag saknar henne lite.
Annars får jag väl stryk? :)

buhu


bloggar'n

tjeeena!!!!
nej men tja.
Stora jag har faktiskt varit i skolan idag. Nu är sommaren slut och det kanske är lite dags att växa upp och sluta festa varje helg och kanske också börja tänka på skolan. Första dagen i gymnasiet också, kan inte säga att man känner sig större när man får gå upp grån grundskolan. För man är ju trots allt minst där nu. I klassen var det endas 3 killar, en av dom Emil. Så där kommer han ju trivas super bra! haha.
Nej men nu ska jag in i köket och baka en fet kladdkaka tills ella kommer. Hon ska på dejt och grejer innan vettni ;)

haha.. var bara tvungen


det var inte det lättaste

haha, tog mig ett bra tag att komma in på bloggen. Hade glömt bort lösenordet helt, men sen så fick jag en snilleblixt och kom på vad det var, bara sådär liksom.
Och måste säga att jag är lite halvglad över att jag faktiskt fortfarande har några besökare kvar. Har inte skrivit på mer än en månad. och fortfarande kikar folk in här. whoopwhoop

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort