Sommarn ta mig var fan du vill

Skit dålig på det här med blogga alltså. Men har inget spännande att berätta. Det enda som händer just nu är att festa, och festa, och så festa lite till. Och om jag möjligtvis inte fester så ligger jag hemma bakis eller är hos någon och bara myser. Men nu när det dåliga vädret försvinner och Mikaela kommer hem (inatt vid 4a) så blire ändring, ska ligga och steka hela dagarna och göra spontata sommar grejer. Kanske att ni hittar mig på andra sidan sverige om jag och Mikaela får som vi vill. Ta med mig på äventyr! Tack och hej leverpastej

Och det är nu den börjar!


Bigtime


fortfarande full..

Måste bara säga innan ni börjar läsa att jag fortfarande är full från igår, så om ni inte vill läsa helt5 skev text så äre nog läge att sluta redan nu.. Var iallafall hos ella igår och det var heeelt sjukt. Full som in i helvete för jag och jossan har lovat att köra all in, gick ju braaa. Trampade på glas så jag blödde som in i helvete. Men kul hade jag iallafall.
Min lilla älskling ringde mig igår på eftermiddan och undrade vafan jag hade gjort på skolavslutningen för någon hade skrivit att jag slogs, hähä. Så måste bara göra de klart
Haha, först och främst så slogs jag inte med någon på nixta. Där dansa jag bara och hoppa runt och hade skit kul. Men jag försökte gå i mellan när några slogs, fråga mig inte varför men jag är dum i huvet och ska alltid försöka stoppa. Även fast det inte är det smartaste, blev puttad på och någon höll i mig för att jag inte skulle gå i mellan så jag inte skulle göra illa mig. Men dock så slog jag till en kille senare när vi var på väg hem, det var för att jag tyckte att han var respektlös, jag sa till honom flera gånger och bad han att gå innan jag skulle nå min gräns och slå till honom, men självklart fortsätter han. Så jag flippa ur och slog till honom någon gång, kanske 2-3 gånger. Brukar verkligen inte slå folk men då var jag så himla full och arg så jag orkade verkligen inte mer. Ångrar mig kanske lite nu i efterhand, men han gjorde sig ändå förtjänt av det. Har även kännt han ett tag, så tror vi kommer lösa det, det brukar vi göra. Kanske inte bara riktigt än. Har nog aldrig varit så arg på en människa förut, är inte den personen som slår folk utan anlednig. Eller slår över huvud taget. Men står upp för mig själv det gör jag. Nästan för mycket.. haha!

det här kommer jag ångra sen. MEN

Ska faktiskt erkänna att jag saknar min lille dickis lite. Även fast det är så lugnt och skönt här utan henne(hihi) så är det ju inge kul. Dåligt glad Kh kommer bli när flickan kommer hem iallafall. fest hela sommarlovet kommer det ju bli när hon kommer hem iallafall! :)

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort