go now, and live

"Experience. Dream. Risk. Close your eyes and jump. Enjoy the freefall. Choose exhilaration over comfort. Choose magic over predictability. Choose potential over safety. Wake up to the magic of everyday life. Make friends with your intuition. Trust your gut. Discover the beauty of uncertainty. Know yourself fully before you make promises to another. Make millions of mistakes so that you will know how to choose what you really need. Know when to hold on and when to let go. Love hard and often and without reservation. Seek knowledge. Open yourself to possibility. Keep your heart open, your head high and your spirit free. Embrace your darkness along with your light. Be wrong every once in a while, and don't be afraid to admit it. Awaken to the brilliance in ordinary moments. Tell the truth about yourself no matter what the cost. Own your reality without apology. See goodness in the world. Be Bold. Be Fierce. Be Grateful. Be Wild, Crazy and Gloriously Free. Be You. "


är det en sån dag idag?

Snodde den från min fina mickis blogg bara för jag har sååå tråkigt.

Tio första
Första bästa kompis: Josefine Jähle
Första bil: Jadu, en rosa bil iallfall
Första kärlek: Jonte
Första husdjur: Leo min lilla älskling
Första semester: öh.. Trore var till rhodos
Första jobb: Målare(?) haha
Första riktiga kärlek: Iskall
Första piercing: Läppen, fjortis tider liksom
Första konsert: Peter Nordberg

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vin förfan
Senaste bilfärd: Med pappa i söndags, typ
Senaste filmen du såg: Tintin igår!
Senaste ringda telefonsamtal: Cribba
Senaste bubbelbadet: Oj de va länge sedan.. I sommras, trorja
Senaste spelade cd: haha come on?
Senaste inköp: Glassssss
Senaste gången du grät: förra veckan
Senaste måltiden: Mackor och oboy!

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Neje
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej verkligen inte
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, vände och gick förbi igen
Fastnat med blicken i någons urringning: Det händer alltför ofta
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Haha, yes sir
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja det har väl hänt tyvärr
Busringt till någon: ja mina vänner är ju 12 år

Sju saker du har på dig just nu
1. Shorts
2. tjocktröja
3. ring?
4. toffs?
5. Trosor
6. Bh
7.


Sex saker du gjort idag
1. Duschat
2. Rökt
3. Kollat serier
4. Lyssnat på musik
5. Skrikit
6. Skrattat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Seks
2. Sol
3. Vänner
4. Vin
5. Familj (tussen)

Fem personer du kan berätta allt för
Mikaela, Emelie, Mamma, Tussen. kankse hama

Tre val
Blått eller rött? Blått!
Sommar eller vinter? Sommar god dammit
Choklad eller chips? Choklad är kärlek

Två saker att göra innan du dör
1. Get tha fuck out of here
2. Leva livet och fucka ur

En sak du ångrar
Att jag inte insåg vad jag hade När jag hade det. Det är surt hur man kommer på i efterhand hur mycket en person egentligen betyder för en.


jaja, nog med sånt nu, idag är det en ganska bra dag om jag får säga det själv. Sugen på att sätta mig hos en kompis och bara dricka vin och ha det gött. Så det ska jag nog göra ikväll! Varför inte liksom?


aaaaaaa helt bränd

Jag och mickis var ute på äventyr igår. Måste säga att det behövdes faktiskt! Dock så mår man ju som man förtjänar idag. Skulle egentligen åkt till Ikea kl halv 10 imorse, men neeeeej tror inte det va. Blir imorgon istället. Nu sitter jag i cribbas brors lägenhet, han passar världens sötaste kissemiss som ääälskar mig. Katten och jag har myst framför datorn och delat mat på tallriken, haha så söt. Lär väl vara kvar här ett tag sen gå hem och sova bara, låter helt ok ändå.

My mind

Jadu morgonen började ju minst sagt lite jobbigt. Haha? Men dagen har rullat på och nu är de dags att dra och käka nått gott med pappa sen till min fina vän mikaela en stund. Nu har hon ju äntligen vaknat. Ha en mys fredag då snorungar!


ain't funny anymore

Uppe redan nu, sitter i sängen med datorn i knät. Tänk att en så liten dröm kan förstöra så mycket. Hela min dag är förstörd och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv just nu. Måste erkänna att det är jobbigare än jag trodde. Jag känner mig verkligen inte redo för det här, men är man någonsin det? Är ju så jävla kär bara. Life goes on, antar jag.

Im Done. Now


Berocca boost

Det känns som jag har sovit hela vintern och vaknar upp nu och ser hur mycket som har förändrats. Både till det bättre och sämre. Men det känns som jag inte har hängt med för 5 öre. Var fan är jag någonstans liksom? Nu när det går mot ljusare tider så går även humöret mot ljusare tider, men det betyder inte att man inte måste ta hand om sina kvarstående problem. Egentligen vill jag bara typ, "glömma allt och börja om från början" som så många säger. Men det är fegt. Har jag varit med och skapat mina problem, då är jag med och löser dom. Jag tänker inte ge upp, jag tänker inte rymma, eller helt enkelt stänga ner. Nope, nu är det dags att ta sig i kragen och visa lite jävla stake. För att bli stark måste man ha varit svak. Och det finns inga genvägar, tyvärr. Även fast man egentligen bara vill gömma sig och försöka att gå runt problemet, så funkar inte det längre. Vi är inga småbarn längre, det är dags att växa upp och visa hur starka vi är. let's get down to it.

day


Dag 5: Dagens outfit.- Sitter i mjukiskläder idag så någon spännande outfit lär inte hända
Dag 6: En låt som betyder mycket-

Min absolut favorit låt, den är så himla fin, och betyder samtidigt så mycket för mig.

You make me go crazy


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort