höstlov

Haha, mår bra idag! Kom inte hem så jätte sent igår men usch vad dåligt jag mår iallafall.. Ska kolla på ett avsnitt av GG nu sen hoppa in i duschen och få ur all hårsprey ur håret. Sen måste jag hem till Bea och hämta min mobil som jag så duktigt glömde där igår. Känner mig riktigt duktig.
Sommaren 2011! whaaaataafuck

tummen upp

Idag är en riktigt bra dag, vaknade så utvilad så jag trodde jag hade sovit i flera år. Bättre mår jag också, och inte minst så är det ju faktiskt höstlov efter denna långa dagen på två lektioner! Satan vad skönt!
Godmorgoooon :-)

hey girl


back from hell

Haha, jag suger verkligen på detta.. Det är så jobbigt och blogga varje dag om något. Har så himla händelsefria dagar så finns inte så mycket att skriva om. Men idag så är jag sjuk så tänkte ta och slänga in ett inlägg eftersom jag ändå inte kunde somna om. Gick och la mig igår med flées tröja och mjukisbyxor under täcket. Då mådde ju jag bra? Så mamma tyckte jag skulle vara hemma idag så jag kanske mår bättre imorgon. Eller det spelar ingen roll egentligen, imorgon ÄR jag inte sjuk, så enkelt är det bara.
Höstlov på ingång, har nog aldrig behövt ett lov mer än vad jag behöver det nu. Bara fucka ur och slappa i en vecka, ska bli himla skönt. Men dock är det mycket som måste fixas till imorgon som jag inte kommer kunna göra idag. Så det lär bli en stressig dag imorgon, tyvärr.

Hör av mig när jag börjar bry mig.


miss monroe

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
― Marilyn Monroe

Spännande fakta.

Ligger i sängen och väntar på att Stuart Little ska bli klar. Haha kom och tänka på filmer som jag äälskade när jag var liten, så var bara tvungen att ladda ner den här. Klar om ca 10 min, så ska kolla på den sen försöka sova. Imorgon måste jag palla mig iväg till skolan, får inte missa så mycket så man kommer efter så himla mycket, inte super kul att man redan ligger efter massor och har massa sena inlämningar.. Dumma jag!

you make me craaazy

"drama, lies and tears.
Cheers to the teenage years."

Vad gör man liksom?

Har super tråkigt och ligger i sängen bara, så why not?

Vad är den äckligaste mat du vet?
Skulle någon stoppa ner ägg, banan eller svamp i min mun så skulle jag nog antagligen spy.
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i livet.
Hoppade fallskärm även fast ingen trodde jag skulle göra det
Gav inte upp i 9an och fixade alla G
Trasslat upp det mesta med familjen
Slängt bort människor jag inte behöver
Börjat vara nöjd och glad med livet som jag lever, just nu!
Vad ångrar du i livet (om något)?
Finns väl en del man ångrar, men samtidigt tror jag inte att jag hade varit den jag är idag utan alla dumma val och dumma saker jag gjort. Men det är klart, vissa saker är bara helt onödiga.
Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Att jag va gravid och min kompis mamma földe med mig ner på UMO, då tänkte jag bara, jag har väl en egen jävla mamma som skulle följt med mig runt hela jävla jordklotet om det var så.
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Skinnjacka och koftor kanske? Mysigt
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Som jag använder just nu så är det väl min skinnjacka, annars är det nog fjortis fjällisen
Har du någon oanad talang?
Jag vill tro att jag är bra på allt. Men egentligen är det nog tvärtom, tyvärr
Vad gjorde du i helgen?
Har myst gaaalet hela helgen men fina människor
Vad har du på dig just nu?
Kinky fråga! Har på mig myskläder bara..
Senaste låt du lyssnade på?
Better run, better run, faster than my bullet! Fråga mig inte vad låten heter.
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Jag vet inte faktiskt. Men en kille som har på sig t.ex. mjukisbyxor och sånt varje dag skulle jag nog inte lägga märke till.
Vem saknar du?
Ska nog våga erkänna det för mig själv innan jag erkänner det för er.
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Oj vad svårt! Men något jag verkligen vill och har velat så länge jag kan minnas är att flytta till USA nån gång i framtiden.
Bästa filmen nånsin?
Lättaste frågan än så länge! Hitta nemo, inget snack om saken!
Bästa boken nånsin?
Twilight böckerna!
Vilka tidningar läser du?
Läser inte direkt tidningar, men mamma brukar köpa hem skallertidningar som se&hör och liknande.
Vad önskar du att du var bättre på?
Lita på människor och vara lite mer seriös när det gäller skolan.
Är du religiös?
Går runt med ett kors runt halsen, men hade jag varit kristen så hade jag nog varit den sämsta kristna någonsin!
Vad är din största rädsla?
Jag är super mörkrädd, och så är jag jätte rädd för kineser. Tror att det kommer från the grudge filmerna. Låter kanske super fel, men skulle jag gått själv ute när det är mörkt och en kines (speciellt unga flickor med långt hår) gått bakom mig så skulle jag antagligen börjat nojja och ringt någon och prata med.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
vissa saker som man fått höra fastnar i ens huvud för evigt. Men det är inget jag tänker dela med er. hihi
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Jag vill ha en liten michelle, men det är nog för jag är lite sur för mina föreldrar inte valde det före hanna. Tycker det är super fint!
De tre finaste sms du fått i år?
Jag får aldrig gulliga sms!
Men brukar få sms av mikki lite då och då där det står gulliga saker.
Kul att man har så många vänner som är så snälla liksom.. :)


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort