pain

ligger i min sköna säng är helt död just nu, har varit och tränat även fast jag kände mig så seg så nu är jag stolt över mig själv, haha! nu ska jag snart dra mig ner till mamma igen och det blir att bara slappa hela kvällen hoppas jag. fick för mig att det var skola imorgon så var fett ledsen men det är det ju inte, en vecka ledigt just nu är ju inte helt fel! hoppas ni har det lika mysigt som jag :)



what matters






where my heart is













fit

har senaste tiden bara spenderat min tid med min fina pojkvän och skött skolan hyffsat bra, har även börjat träna, kände att det var dags nu och de är ju så himla kul när man ser resultat. idag har jag varit i skolan på folkets hus och sen bara farit hem och tränat, skulle till min syster men de blev ändrade planer så hamis kommer hit efter han gymmat så ska vi plugga och mysa lite!




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort