Oh you stupid you

har inte varit i skolan idag, kunde inte sova inatt för jag vaknade varje halvtimme av mardrömmar, usch alltså jag vaknade skrikandes eller helt panikslagen, jag vet att det bara är mardrömmar men fyfan vad hemskt det är..


haha



oj , känns lite smörigt men tack antar jag! vi har varit tillsammans ett år och några månader. han är det finaste jag har men det betyder inte att det alltid är lätt, men älskar man varandra får man allting att funka :)



förövrigt, Mikaela jag har bloggat två gånger idag, får jag nått slags pris?

chees

Första dagen i skolan för terminen idag. Nu är det bara några månader sen är det sommarlov, jag fyller år och sen drar vi brudar utomlands. Åh hoppas tiden går fort. Men förra året försvann lika fort som de kom känns det som, så hoppas kan man ju göra! Ikväll blir det att träffa hami och typ käka, sjukt sugen på thaimat och har varit det dom senaste veckorna, men min man är så kräsen. We'll see how it goes. Men chees då

you're my hole heart and so much more













RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort