everyday

Har faktiskt varit uppe sedan 8! Kunde inte somna om och hade sådan ångest så jag la mig i duschen och bara spola kallt vatten på mig i typ 1 timme, sen kom mickis hit och hälsade på. Min fina vän, hon är verkligen "one of a kind". Även fast jag var uppe så tidigt och hade hela dagen framför mig så har jag inte fått ett skit gjort. Har legat i soffan och mått illa som en jävla åsna så har faktiskt inte haft orken att ens klä på mig. usch och fy. Men nu så har jag fått på mig kläder och så, ska strax ut för att köpa cigg. Dumt nog, men sånna här dagar när inget går som man vill och man känner sig ganska värdelös, då är det så jävla skönt (dumt) att trösta sig med en cigg.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort