Miss sleepy

Det blev en himla spontan kväll igår! Satt hemma först och kolla på film med mamma och Christer bara, men kände att jag behövde hitta på något. Så tog halv 1 bussen till stora vika hem till cribba, vi skulle bara sitta och dricka lite vin och sånt. Men mickis ringde mig och det visa sig att hon också var i stora vika, så dom kom och hämtade mig. Blev en riktig rolig kväll! 9 på morgonen åkte vi ner till Nynäshamn för att käka frukost på Ica, mums. Trött som få efter att inte sovit en sekund inatt. Men nu har jag tagit en dusch och känner mig som en människa igen, tack Gud.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort