Next time baby!

1. Har du ett par rosa string? - självklar
2. Vem var den senaste du pussade? - mickis nyss hih
3. vad har du för BH storlek? - 65aa. VADÅRÅ?
4. Trivs du med det? - JA, som fan!!!!!!!
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - flera hundra, omg!!!!
6. Gillar du nån nu? - Absolut!
7. Vad gjorde du inatt? - Mickis har varit här en stund, pratat och myst. Bohja
8. Och i förrgår natt? - Festa! Nyår, hehe
9. Vad gör du innan du ska sova? - Röker, oftast, lökar facebook tills ögonen stängs
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nästan. Allt vill hon inte veta, haha!
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Nej, ska föda de, sen komma hem och säga att ja hittaren utanför. :)
12. Har du varit gravid? - dum fråga, klart jag har. ungjävlar som springer runt mig hela tiden.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - haha. förlovar mig sig ska man väl gifta sig också. Dum fjortis grej som det blivit att gå och förlova sig. :)
Tio  fakta. Dundunduuunnn..
1. Hemstad/ort: 149 bre?
2. Hårfärg: brun/svart/randigt/vetinte/utfylldnads-ord/och så lite grått i botten.
3. Längd: 167(?)
4. Frisyr: white trash trassel hehe
5. Ögonfärg: green
6. Skostorlek: 37
7. Humör: haha riktigt bra faktiskt!
9. Civilstatus: gift med barn. sj?
10. Vänster eller högerhänt: höger, men äter med vänster
Tio saker om ditt liv. nu blire spännande va?
1. Har du nånsin varit kär? - jadå
2. Tror du på kärlek? - faktiskt!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ohja, inte så bra på det där, haha!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nja, hård som sten, men visst har de lossnat lite stenbitar här och där.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - som sagt, jag är inte så bra på de där.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - mickis :)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nja, det tror jag inte.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Skakar. Livrädd. Helt. Skräckslagen.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hur i helvete ska jag veta det om den nu ska vara hemlig? Pantade jävla skit fråga!!!!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - går förbi en extra gång för säkerhetens skull!
Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? -  Haha, kan min grej. men nu för tiden smäller jag igen dörren och springer. Mycket roligare.
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Klart man varit ledsen, men ta livet av mig? NJA
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja det är jag bra på!
4. Har du hoppat bungy jump? - ska Checkas av i sommar hoppas jag.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Oj.. jag är en olycka. Räknas det, haha?
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha, tror fan inte det. men jävlar det ska jag fan testa
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - nja det tror jag inte faktiskt.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha, nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - den gör väl det, men jag mår bra iaf!
Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja lite kanske
2. Är du glad? - japp
3. Är du fundersam? - nja, lite kanske, men inte på ett dåligt sätt. tror jag
4. Är du uttråkad? - är inte det ganska uppenbart???????
5. Är du tysk? - Ich liebe dich?
7. Är du italienare? - Min man i framtiden är.
8. Är du fransk- min man i framtiden är. Men den trevliga sorten
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - neje
10. Gillar du någon just nu? - ja!
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu: - 01.22
2. Namn? - hannush
4. Hur många barn vill du ha? - 1-2
5. Vill du gifta dig? - kanske, men inte i kyrkan. haha
Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - cool som man är liksom
2. Har du en hund? - hon beter sig som en.
3. Sover du helst själv eller med någon? - med någon! om jag får inneroplatsen de vill säga!!
4. Tror du på spöken? - spöken finns.
Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? : nja, ganska lagom
3. Skulle du vilja ha sex nu? :
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? : nja, på onsdag då jävlar!!
Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - för ofta.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - absolut
3. Har du syskon? - 1 riktig, 1 låtsas
4. Har du någonsin haft sex med någon? - nej, är inte gift än?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja, har så stora öron
6. Har du varit full den här månaden? - yes!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - börjar bli lite trist faktiskt.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - gjorde de nyss
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - yes sir
10. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - sex är något som sker när man älskar varandra, självklart ska även giftemål förekomma INNAN. Annars blir det inget snack om saken.
Vem:
1. Vem älskar du? - mamma!
2. Vem hade du senast sex med? - lugn nu
3. Vem vill du bli full med? - mikaela!!!!
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - hanna gustafsson i duschen!
5. Vem pratade du senast i telefon med? - lucas boyy, fyller 19 idag och grejer!
6. Vem är snällast i världen? - vädigt egoistiskt av mig, så jag?????
7. Vem vill du prata med? - min sisthaa
8. Vem sov du senast med? - mitt hjärta!
9. Vem såg dig full senast? - hehe, hela centrum. men såå farligt var det inte. tror jag.
10. Vem vet allt om dig? - mikaela!
11. Vem hatar du mest? - sluta hata peeeps.
12. Vem kramade du senast? - oj, mikaela tror jag. Om vi kramades.... Uää
13. Vem kan berätta allt för dig? - ingen, berättar vidare allt för hela nynäs.

Kommentarer
Anonym

Vet att du är kär i mig men att skriva mitt namn hela tideb på bloggen är ganska tjatigt..

Hahahahahhahaha..... Just kidding. Du är allt för skön du min hnu <3<3<3<3cphjärtan 4-lajf. :P:P:P

2012-01-06 @ 04:06:29

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort