dag 1. åtta bekännelser

- Jag hatar när snön knastrar under fötterna, får rysningar genom hela ryggraken och mår typ illa. Varför vet jag inte, men fysatan vad äckligt det är!

- Klarar inte av att ha fel. Skulle jag bråka med tillexempel mamma eller pappa och dom skulle säga något, och jag vet att dom har rätt. Då kan jag bli skitförbannad och stänga in mig på rummet tills jag kommer på något bra att säga. haha!

- Jag måste ligga längst emot väggen i sängen. Hatar att ligga på utsidan, jag är mörkrädd så gillar att ha något på båda sidorna av mig. Är jag själv sover jag med huvudet mot väggen.

- Om någon av mina vänner säger att dom t.ex. inte vill följa med mig någonstans som vi egentligen skulle så brukar jag "hota" med töntiga saker. Mickis gör jag nog det mest med, haha säger alltid "aa men då får du ingen cigg!" eller "okejokej då får du inte "blabla" av mig!!" haha, jag tycker det är lite kul faktiskt, och jag tror att mina vänner vet att jag inte är 100% seriös! :)

- Jag tycker att jag väger alldeles för lite. Mitt mål är att gå upp 10 kg, och så kanske bygga lite muskler.


- jag hatar att plugga, hatar att sitta still, hatar att lyssna på någon. Hatar skolan :)

- Jag tycker om att prata, men kan ha svårt att förmedla vad jag vill. och låter ofta bara dum.

- Jag kan va en riktig liten bitch, om man är det mot mig. ska alltid vara värst!

- På fyllan är jag helt crazy/efterbliven. Super inpulsiv och tänker mig inte alltid för. KBK!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort