my love

först och främst så måste jag bara säga att idag så har jag och min fina pojkvän varit tillsammans i 5 månader, gah vad tiden går fort. Även fast det inte är länge alls så känns det som ett bra jävla tag. Är inte direkt förhållande tjejen om man säger så. Men med rätt kille så funkar ju allt! Förövrigt så har jag precis vaknat, sitter och kollar på teve och taggar redan till inför helgen. Det kommer bli grymt, om man säger så! Går allt som vi vill så kommer det verkligen bli grymt. Så taggad!! Nu är det dags för morgonciggen, så ni får ha en så bra dag, det kommer verkligen jag ha

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort