love your life

Denna dag har väl inte varit så speciellt händelserik. Mikaela ringde och väckte mig imorse och hon och Elin kom hit en liten stund på deras lunch, sen så var jag nere i centrum och hämtade ut lite grejer med mamma. Nu på kvällen så har jag träffat min älskling. Mår så bra just nu, men nästan för bra så man inte riktigt vågar vara glad. Saker har en tendens att alltid gå nerför och kracha totalt när jag väl säger att jag mår bra. Får njuta av stunden så länge den håller, men nu för tillfället så skiner solen för mig. Har underbara vänner, världens bästa pojkvän, och familjen går bra, har satt upp nya mål och har motivationen till att klara dom. Kämpa kallas det, jävlar vad mycket man måste kämpa alltså? När jag får barn och dom blir tonåringar så ska jag låsa in dom i källaren och aldrig få gå ut, dom kommer säkerligen inte tack mig, men å andra sidan så har dom ingen aning om vad dom slipper! skoja bara... typ

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort