du är dummare än du ser ut

Hej sötnos 
Sitter och kollar runt på lite olika gymnasielinjer, nu är det ju dags att välja igen. Och denna gång så får jag fan ta och välja rätt. Men nu känns det ganska bra och jag tror jag vet vad jag vill göra nu. Förövrigt så har jag varit hos tandläkaren idag, skit kul, verkligen.Gick upp klockan 9 på morgonen för att vara där vid 12. Har glömt bort hur lång tid jag behöver på morgonen så det är bättre att överdriva lite, ni vet. Hade inga hål iallafall så jag är glad, har aldrig hål men är alltid lika nervös inför tandläkarbesök! Ska även ta och lägga en liten tanke på min fina vän mikaela som befinner sig i varma Egypten, avensjuk är jag ju iallafall! Saknar henne gör jag också, men det skulle jag aldrig erkänna till henne. (?) Men tänkte bara uppdatera er lite i mitt väldigt händelserika och livfulla liv. Haha. Ha det bra så hörs vi när vi hörs helt enkelt!!





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort