why so damn serious???

Hejsan svejsan
Sitter i min sköna soffa hos pappa och bara softar en liten stund. Har fixat lite i mitt rum, ska nämligen göra om det lite så måste rensa ut massa saker och kläder. För ska ta bort min garderob och köpa ny, och just nu så är det alldeles för mycket saker. Synd bara att jag har så himla litet rum här också som hos min mamma. Så man kan inte göra så mycket. Men är nästan aldrig hemma i mitt rum, så det spelar inte så stor roll faktiskt.
Förutom det så har jag bara varit i skolan, torsdagar är den värsta dagen på hela veckan. Går från kl 8.15 till 16.00 med 40 min lunch, och idag till och med bara 20 min. lite för jobbigt för mig känner jag.
Men ojdå nu så blev det mitt första "seriösa" inlägg på väldigt länge, så får ta och slänga in några lika seriösa(?) bilder, liksoooom




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort