please..

"hej"
Haha, tycker verkligen det är jätte fult att skriva "hej", det är som om man tror att man ska få en hej tillbaka. Men det läär ju inte hända direkt.
Men iallafall, om någon undra så sitter jag just nu i min säng och försöker fördriva tiden. Ska ta 09.45 bussen till skolan, men det kom jag inte på förs nu, så har redan varit vaken i en timme, minst. När jag egentligen kunde sovit mycket längre. Det är sånna här dagar som Suger. Men som vanligt så måste man se det positiva i saker, och det positiva idag måste vara att jag ska på övningskör utbidningen eller vafan de heter, i bara 4 timmar. Det ska bli super kul, verkligen.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort