:-)

Usch vilken jobbig dag. Kände direkt när jag vaknade att den här dagen inte skulle bli bra. Igår vart det fest, väldigt spontant men det blev riktigt kul faktiskt. Kom inte hem förs halv 8 imorse och sov till halv 2 kanske. Har inte fått ett skit gjort idag, har bara varit ute med Emelie på en cigg och tagit en 2&½ timmes dusch. Bara stod och spola kokhett vatten på mig hur länge som helst. Inte för att jag är bakis eller något sånt, för jag drack i princip ingenting igår. Men kändes som om något va/är soo wrong. Skulle nog egentligen kunnat stå där mycket längre, men kände att det räckte när mina händer såg ut som min mormors händer, och hela jag var 50grader varm eftersom jag höjde värmen var 10e minut.
Nu ska jag bara lägga ner lite kläder jag vill ha med mig till pappa, och sen blir det väl bara att gå dit och kolla på något mysig film eller liknande. Lär inte orka hitta på något idag iallafall och så är det ju himla skönt att gör ingenting ibland.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort