vem fan är jag? och vem fan bjöd mig?

Blö. Haha, ni ska va i mitt huvud just nu alltså.. Helt sjukt va de snurrar, får inte ens fram rätt jävla ord för att jag ska kunna beskriva den här känslan jag har just nu. Jag är inte full, är bara jävligt förvirrad. Vad ska man ta sig till liksom? Blö, är riktigt besviken på mig själv faktiskt, egentligen vet jag inte varför, men de känns bara som om något har blivit fel, fast inget har blivit fel heller. För det finns väl egentligen inget "något". Det är bara jag som får för mig saker. Jag är dum i huvet på riktigt.. Usch fyfan för mig och mina beslut ibland alltså.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort