the day

Dåligt trött jag är nu alltså.. Mina ögon stänger sig av sig själv så jag somnar i typ 1 sek, sen så skakar jag till och ser klart i typ 20 sekunder innan jag somnar igen. Jobbigt trött fan, måste sova nu! Tänkte först bara prata lite om min dag, om ni tänkte antäckna liksooo, haha! Nej men har varit i skolan hela dagen först, sen så drog jag, mickis och chricke till mig och bara chilla. Sen nu på kvällen så gick vi och några stycken och grillade typ, eller ja, gjorde en brasa, för det blev fint väder trots allt. Men efter ett tag så palla vi inte mer, så vi drog hem till Jossan på trehörningen och kollade på någon skräckfilm. Mickis och skräckfilmer alltså.. På vägen hem träffade jag även en skit äcklig gubbe, vart livrädd, och ha började fråga om mitt nummer och sånt. Ljög och sa att jag inte hade någon mobil, men han vägrade ge sig, han sa att om han inte skulle få en kram så skulle han följa efter mig, ända tills han fick en. Fyfan, nu har jag väl skabb eller nått.. :(

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort