Topp igen

Hey, vaknade för en stund sen, igår var jag och mikaela bara hemma hos henne och åt chips och kollade på film. Så jävla skönt faktiskt.. Nu så sitter jag här i min säng med ansiktsmask och bara softar. Har varit så himla sliten och äcklig senaste dagarna, men nu är jag snart på topp igen, skönt! Emmelie kommer hit idag också, vi får väl se vad vi ska göra då. Men nått händer ju alltid! Men innan jag sätter min fot utanför dörren så ska jag vara lika fräsch som jag brukar vara, alltså inte som dom senaste dagarna, ni som har sätt mig, ni vet vad jag pratar om. Haha. Nej men ha en jävligt bra dag idag, för det ska förhoppningsvis jag också ha!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort