tisdag redan?

Somna som en GRIS igår. Hade ju inte sovit något innan så var jag så himla trött. Jag och mamma hade "mys kväll" på kvällen först med ansiktsmask och allt sånt, sen så somnade jag vid typ 9o. Och vaknade igen vid 9. Så nu har jag sovit i 12 timmar, vilket var så Jävla skönt! Idag så händer inte ett skit, tror jag. Emmelie ska kanske komma hit en stund och prata lite och dricka lite vin, fast vi får se hur de blir. Eftersom hon va ute och festa igår, så hon lär ligga och sova hela dagen. Hihi skönt att det inte är jag som ligger hemma bakis idag! Ska typ baka en kladdkaka nu, för jag tycker jag behöver gå upp i vikt lite, hehe. Nej men är så himla sugen på nått. Vi hörs sen vetja!

Mickis o ja i lördags hehe


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort