sjukling

Usch, börjar få ont i halsen igen. Hatar verkligen att ha just ont i halsen, ge mig gärna huvudvärk eller magsjuka. Men hatar att ha ont i halsen, för jag har haft det så himla mycket, och när jag väl har det, då har jag Riktigt ont. Inte bara lite små ont, utan förjävla ont, så jag inte ens kan svälja. Fy vad jobbigt det är. Så jag blev hemma från skolan idag, för vi skulle ha volleyboll turnering idag, eller emelie sa det, men det var tydligen imorgon det var. Och man ska inte träna och sånt när man har ont i halsen, det är jätte farligt. Har jag lärt mig från fotbollen, hehe.. Så jag har bara legat hemma och slappat hela dagen, men börjar få lite ångest när jag kolla ut genom fönstret och såg solen lysa, ser så skönt ut! Men orkar ändå inte röra mig ut, så håller på och laddar ner en film som jag tänkte kolla på senare, om jag dör av tristes. Kanske så höres vi senare eller kanske imorgon, man vet aldrig..

Kommentarer
Lina

varför svarade du inte på min kommentar?

2011-03-08 @ 17:33:17
Mikaela

Lina, om det nu är det riktiga namn. Varför i helsike bryr du dig ? sköt ditt egna så sköter hanna sitt egna. sluta lek stalker och gå ut och lek istället.. hähä. tjarå

2011-03-08 @ 18:55:17
Hemsida/blogg: http://mikaelaes.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort