nu är jag tillbaka

Har inte kunnat logga in på bloggen på hela dagen, ingen aning om varför, men det var tydligen något fel på blogg.se.. Känns som om det alltid är något fel med dom. Jaja, om 4 månader flyttar jag över bloggen till nattstad iaf. Man måste vara 16 för att bloga där liksom. Men skitsamma.. Igår var vi ju inne i stan på judemuseet och lyssnade när en Jude pratade om hur han hade det i kriget och allt när han var på koncentrationslägret. Det var helt sjukt, så himla sorgligt. Såg att flera i vår klass satt och grät, både killar och tjejer faktiskt. Det var himla intressant. Och sen efter så åkte jag och emelie till Tumba och softade där ett tag.. Kom hem med 21.55 tåget tror jag, och då var jag så himla trött så jag somna på en gång. Kände redan då att jag började få ont i halsen, och idag när jag vaknade var det bara ännu värre, så jag blev hemma från skolan idag. Har bara legat i sängen och kollat på film och gråtit lite, så himla sorglig film, my sister's keeper. Men nu ska jag nog ta en cigg med mamsen, sen lägga mig igen och försöka sova/vila lite. HEIDOOO




Haha såhär kul har jag haft idag!

Kommentarer
cindiie

hahhah :D

2011-03-22 @ 16:42:07
Hemsida/blogg: http://ctb2.myshowroom.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort