here we go again

Hähä, jadu..
Sitter hemma hos mamma och gör ingeting just nu. Ska hoppa in i duschen och sånt om en liten stund. Men orkar inte riktigt än. Känns som jag precis har vaknat, och ja, det har jag ju också typ. Vaknade vid typ kvart över 3. Kunde inte sova igår så låg uppe till halv 6 och kollade på OC. Så jag får väl skylla mig själv. Borde bli bättre på att gå och lägga mig i tid. Undrar föresten vad fan som händer idag..? Tror jag bara ska sitta hemma och ta det lugnt, orkar inte direkt hitta på något eller fixa mig, när hela mitt huvud fortfarande bultar och gör ont efter fredagens krasch. Så nu får jag sitta hemma och lida för mina dumma beslut, som att cykla när man knappt är kapabel till att gå. Jaja, vi hörs väl senare kära bloggläsare hähääää


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort