helgen..

Nu är det söndag igen, fyfan! Helgen har varit, ja vad ska man kalla det.. Full? Fredags så var jag och mikki först hos peter och förade lite sen drog vi till Ösmo. Det spårar alltid i Ösmo tyvärr, så det gick ju som det gick. Ger en applåd till mig själv för jag alltid lyckas krångla till mitt redan krångliga liv, haha! Igår på dagen mådde jag så jävla dåligt, jag somnade runt 6 i fredags och gick upp halv 9 och åkte hem till nynäs. sen så låg jag och sova hos mickis hela dagen tills kvällen då det var dags att dra till peter igen för mer fest. Dock så var jag hemma halv 1, 1 någonting, för jag var så himla trött. Och full, men jaja


Påväg till Ösmo i fredags..

Full..

Mikaela full..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort