good luck have fun

Heeeei
Chilling @ my place. Mikaela var här för en stund sen, men hon skulle hem och käka eller nått, så jag och mamma gick till kiosken och köpte godis, hehe. Just nu så sitter jag bara här och softar, funderar på att hitta på något. Men är så himla trött så skulle vilja gå och lägga mig i sängen och sova. Men då vet jag att jag kommer vakna i natt och inte kunna somna om.. Och imorgon ska min klass till Judemuseet, heter det så? Iaf, vi ska lyssna på när en av dom som överlevde förintelselägren i Tyskland prata, det ska bli ganska kul faktiskt. Och sen efter så ska jag och Emelie kanske till Tumba en stund, vi får se vad som händer liksom.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort