Fredag

Skulle egentligen vara hemma från skolan idag också, men hade så himla tråkigt. Så jag gick ut och köpte cigg vid 11 sen gick jag faktiskt till skolan i en lektion innan vi slutade. Haha, det var skönt att komma ut lite faktiskt, har knappt varit utanför dörren på 3 dagar ju. Men känner att jag verkligen inte är frisk än, så blir nog att bara sitta inne ikväll med min knäppa familj. Ska åka och handla lite godis och sånt strax också, så ska tjocka som fan ikväll, och bara vila så jag kanske mår bättre imorgon. Man kan ju alltid hoppas!

Hittar bara bilder på mig och mikaela på hela jävla datan. VAFAN ÄRE HÄR?? :S

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort