det är svårt att heta hanna

Haha, nej skoja bara. Det är rätt lätt. Behöver inte bry mig om skitsaker och sånt, är iskall och känslokall, vilket går lite för långt ibland, förlåt :)
Nej nej skitsamma nu. Sitter hemma och vaknade precis, igår var det jätte lugnt. Var hos Mikaela med rebecca, emma och jossan och spelade lite kort och sånt bara. Gick väl hem vid 12 tror jag, kollade på big brother när jag kom hem, sen gick jag och la mig. Det var skönt faktiskt, även fast det var sista lovdagen så orkade jag faktiskt inte dricka eller festa. Inte för jag hade någon dricka igår, men har ju kunnat fixa det om det skulle vara så. Men en mysdag är inte fel det heller. Nu ska jag ta något att käka innan jag börjar fixa mig och packa mina kläder. Hörs senare!


Kommentarer
Lina

varför umgås inte du och lollo svärd längre? saknar du inte henne eftersom ni gjorde så mycket tillsammans?

2011-03-06 @ 18:35:09

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort