Trött

Wää. Sitter i min säng nu, med ny färgat hår och dricker lite cola. Jag sa ju att jag skulle möta upp Emmelie. And so I did. Och måste säga att det var tur det, för hon valde en perfa hårfärg. Som det ser ut nu så är det skit snyggt. Men mörkt som satan är det.. Men det är iof fortfarande väldigt blött. Ska föna det lite så jag får se hur det blir nångång Hehe. Nej men nu ska jag fortsätta med de jag håller på med. För ska verkligen försöka gå och lägga mig i tid. Hatar att må så jävla dåligt på mornarna. Men man vänjer sig ju efter ett tag i skolan.
Så tjatjaaa

Mysigt va!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort