Mysdag

Tjatjaaa..
Hm, dum som jag är så sket jag faktiskt i skolan. Vet inte varför, men kännde att jag inte ville gå. Mådde inte så bra idag. Har legat uppe hela natten och tänk och lyssnat på musik, så när mamma väckte mig imorse så sa jag till henne att jag behövde vara hemma. Men tror inte hon uppskatta det så vääldigt.. Men iaf, ringde min vän Emmelie med 2 M. vid typ 9 i morse, och bad henne komma hit. Så nu har vi fixat cigg till oss, och sitter nu under fläkten och dricker vin och tar en cigg. Otroligt mysigt att prata med henne. Världens snällaste.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort