Läsa bok, vuxen poäng??

Haha, de känns lite som en blogg kväll. Mitt huvud bultar fortfarande, tack vare den där jävla alkoholen som jag lovar varje gång att inte dricka igen. Men, men, det är väl såhär de är att vara 15? Haha. Jag ska läsa lite ur min underbara bok. Älskar den så jävla mycket, det är en av Liza Marklunds böcker. Brukar aldrig läsa egentligen, men
när jag väl hittar en bok jag gillar, då är jag som fast! Då blir mamma glad också. Hon gillar att jag gör något annat än att bara Festa, röka och sova. Men som jag sa innan, Kanske så de är att vara 15! Så nu ska jag leka vuxen och lägga mig och läsa en bok. Vi får se hur det går med min jävla huvudvärk på det!!

Kommentarer
Molly Bergström

Ha en bra dag :D

PUSS

2011-01-02 @ 13:43:32
Hemsida/blogg: http://mooollys.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort