Jag kanske inte är tillräckligt läskig..

Varje gång jag ska gå ut i köket och mamma är där inne och håller på med något. Så har jag fått för mig av nån konstig andledning att jag ska skrämma henne. Nu denna gång så sitter hon vid bordet, vänd mot dörren som man kommer in i köket genom. Men iaf, jag satte mig på alla fyra och kröp hela vägen till bordet, och sen in under bordet. Mitt framför ögonen på mamma, då kännde jag mig så jävla king att jag lyckades med det. Men när jag ligger där under bordet så börjar mamma typ vifta med bena som en galning. Så hon sparkar till mig i ansiktet så jag flyger upp i bordstaket, och mamma blir livrädd och flyger upp ur stolen.. Lyckade iaf skrämma henne. Men nu har hon sagt att det är krig. Om det är det hon vill ha så...

Nu sitter hon där och tror att livet leker. Behöver verkligen ha hjälp med bättre sätt att skrämma henne. Hon ville ha krig.


Kommentarer
Anonym

hahahahaha

kanske sätta plastfolie på toalettsitsen, alltså under Sitt ringen. DÅ lär hon bli ganska chockad och rädd. h3h3

2011-01-18 @ 20:05:09

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort