Hanna i ett nötskal

Det finns inte så mycket man kan göra. Jag och min pojkvän har nyss gjort slut. För att det var det bästa vi kunde göra. Jag älskar honom och han älskar mig. Men det funkar inte längre att vi är tillsammans. Så det är bäst såhär. Nu snart kommer hela min släkt hit och ska fira min brorsa som fyller 18 (JU!) så väntar nog med att säga det, man vill ju inte förstöra fest stämningen. Är inte ledsen över det här, för jag vet att vi kommer komma mycket bättre överens, och vi kommer kunna vara vänner, som vi kankse inte skulle kunnat om vi skulle fortsätta att nöta i den här relationen. Ha en trevlig kväll nu, okej!?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort