Deppppparå

Vet inte varför, men det kan bero på att jag är så sjukt jävla bakis och mår så sjukt jävla illa. Tung kväll igår. Även fast jag hade sjukt kul större delen av kvällen. Whatever. Måste bara fråga? Killar? vad är det för skit? Fick reda på idag att en, ja, kille.. Kommer ner hit och ska hälsa på. Jag som trodde att jag aldrig med skulle behöva träffa denna lirare mer, ack så fel jag hade. Man kan försöka rymma från verkligheten, men när man är som mest övertygad att man kanske kan gå vidare och bara trappa vidare. Just då, kommer verkligheten i fatt en. Vad ska man göra? Just nu känner jag mig verkligen så jäkla dum. Har världens bästa pojkvän, men ändå så kan inte mina tankar skingras från denna Man. Även fast jag gärna skulle vilja lyfta finger rakt i fejjan på han, så kan jag bara inte. Någonstans i min efterblivna hjärna, så betyder han fortfarande någon för mig. Jag skäms. Jag skäms riktigt jävla mycket. Och skulle aldrig kunna säga hur de egentligen ligger till, till honom. Jag leker iskall, även fast jag brinner upp inifrån. Vad ska man göra nu? Ska man fortsätta att leka iskall, även fast man känner hur fel och jobbigt det är? Hah, skrattar nästan åt mig själv att jag ens fråga det. Lär ju ändå inte våga göra något annat än att hålla käften. Det är jag bra på iaf. Man får väl hoppas att han inte läser det här nu iaf. Det skulle ju bli lite pinsamt! haha! Hoppas han inte stannar länge iaf, och åker tillbaka till Uppsala direkt. Så kan jag få börja mitt nya år på ett bra sätt. tjatja



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort