Dag 8 – Ett ögonblick

Oj, jag hade helt glömmt bort den här grejen med dagarna. Så nu får jag skärpa mig.
Men okej, ett ögonblick?
Ögonblicket när jag insåg att jag stog mitt emellan 2 stora jävla killar som precis var på väg att flyga på varandra.
De va såhära, vi var ju hos emmelie och fira hennes 15 års dag. Men jag och Amanda drog ner till 3 killar som bodde under Emmelie. Och när ena killen skulle tända en cigg på spisen för alla tändare var borta. Då blev den andra killen helt vansinnig, så jag ställde mig mitt emellan dom här killarna och skriker på dom att lägga ner. Så onödigt att bråka om en sån sak. Men dom lyssnar knappt på mig, och håller bara på att trigga upp varandra ännu mer. Så precis innan dom hoppar på varandra inser jag att jag är alldeles för liten och klen att så där jag stog, så jag flyttar på mig i samma sekund dom slog till varandra. Tur att den 3dje killen där var så jääävla snäll. Blev nästan lite kär, hihi. Jamie hette han. Så Jamie tar med mig och Amanda ut liten stund, för att vi kunde inte göra något där uppe mer. Men när vi kommer upp typ 5 min senare, så sitter dom och spelar TV-spel i soffan, bästavänner igen. Haha, de var riktigt kul!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort