Dag 6 – Min dag

Jadu, min dag. Nu måste jag tänka efter lite faktiskt. Men vi kan väl börja imorse..
Jag vakna strax innan sju av mammi som vanligt. Fixade mig och tog en cigg, de vanliga liksom. Drog till skolan endast någon minut sen. Grattis hanna! Sen så har väl dagen rullat på som vanligt. Massa jobbiga lektioner, och lärare. Det ända som är bra med skolan, är bara vår sjukt härliga klass. Kommer gråta liite mycket när jag går ut nian.. Men sen efter en låång dag i skolan, så gick jag hem. Slutade vid 4a, så har varit hemma i ca 1 timme. Har faktiskt ingen aning hur denna timme gick så fort. Har bara suttit och pratat med mamma och kollat balklänningar på datan. Snart så ska jag gå till bussen så ska jag möta upp Emmelie, för hon ska hjälpa mig att välja en hårfärg. Så blire väl att hon följer med hit sen och hjälper mig färga också. Hehe. Det finns faktiskt inte så mycket mer man kan säga om denna dag. Har ju som sagt gått i skolan hela dagen, det är ju inte så jätte intressant precis. Jaja POSS

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort