Dag 3 – Mina föräldrar

Hm, ja vad ska man säga? De är mina föräldrar, och jag älskar dom mest av allt. Visst har vi haft våra dåliga dagar. Och vi har bråkat väldigt mycket. Men mina föräldrar kommer aldrig sluta ställa upp och hjälpa mig genom allt. Spelar ingen roll fall jag skulle bli med barn med tvillingar, ta heroin och vara tsm med en 50 årig knarkkung, dom skulle ändå göra allt dom kan och mycket mer för att hjälpa mig egenom det. Det är därför jag älskar dom så mycket som jag gör. För jag vet att dom alltid har funnits för mig och kmr alltid finnas för mig. Även fast jag kan säga att jag hatar dom hit, och dit ibland.
Jag har världens bästa föräldrar!

Pappa


Mamma

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort