tpl

Jävla nollor. Orkar inte bry mig, men fan asså vad äckligt. Vill komma till skolan imorgon och umgås med mina vänner. Har saknat dom så jävla mycket, och dom e dom enda jävlarna man kan lita på i denna äckliga stad. ååh vad skönt de skulle vara att bara dra till fucking USA ett tag liksom? Fast de gör man ju efter sommarn, hähä! Tjarå med ditt nylle typ.
Okej skitsamma nu då.. Har varit med Miki nu på kvällen hos Peter en stund, kollade på film och pratade lite. Har kommit fram till ett och annat hihi. Men nu så är jag hemma igen, och ska väl typ gå och lägga mig, orkar inte vara uppe själv och bara gå runt och vara tpl. Haha, imorgon kommer jag vakna som en kung på bra humör igen! Puss då!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort