Saturday

Heeey liksom. Har inte skrivit på några dagar för jag inte har pallat faktiskt. Men nu är jag back on track again. Har hänt massor sen jag skrev sist. Eller där ljög jag igen, det har inte hänt ett skit faktiskt. Var hemma hos Mikaela igår och myste en stund med henne, men sen kom Lucas och hämta mig så åkte vi hem och kollade på film bara, riktigt skönt att inte festa en helg, känner mig så jävla pigg nu. Och om några timmar drar jag in till stan för att shoppa lite sen in till Aspudden och har myskväll med min absolut favorit Syster Jenny. Kommer hem imorgon nångång, Men tror jag tar med mig datan in dit, för jag är så jävla data kåt. hehe..

God morgon föresten!



Kommentarer
Kung Evve

Var med och tävla i veckans blogg! Vinnaren länkas i menyn i en hel vecka! :D

2011-02-20 @ 16:01:52
Hemsida/blogg: http://kungevve.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort