right or wrong

Jag vet inte ens vad som är rätt eller fel längre. Fattar inte hur jag kunnat hamnat i den här sitsen, bara på ett ögonblick. Allt kan förendras så jävla snabbt. Och det värsta är, att jag vet inte ens vad jag känner, eller fall jag borde känna något? Ligger i sängen och lyssnar på musik som vanligt, jag borde fan inte få lyssna på musik på kvällarna såhär, för det slutar alltid med att min glada musik blir deppmusik, och jag börjar tääänka alldeles för mycket. På vad människor säger, vad dom menar med vad dom säger, hur folk mår egentligen, hur jag mår egentligen. Blö, ibland vill man bara trycka på Off knappen på hjärnan så man slutar tänka ett tag. Lovar att om jag hittar denna knapp, så ska jag säga till!


I'll fucking kill ya

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort