It's killing me

Blev hemma idag, antagligen för jag är så jävla lat. Men har faktiskt också lite ont i magen.. Sitter iaf hemma och kollar på teve och har tråkigt, brukar alltid ångra att jag inte gick till skolan på morgonen bara för jag är trött, för har alltid så jävla tråkigt här hemma själv. Men som tur är så kommer Mikaela hit tror jag snart. Ska få henne med ut på gården och mata ankorna. Det är så jävla synd om dom, står där i snön och fryser ihjäl. Och jag som är så snäll, ska rädda dom :) Vad äter ankor för nått?

Kommentarer
sofie

mackor!

2011-02-21 @ 11:57:03

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort