Inte lukta usch

Tja b-rudar, och alla h-or män. Wazzup today liksom?
Själv så sitter jag fortfarande i min säng, vi somnade till filmen, vilket var lika bra, för den va tydligen jätte läskig. Men mickis mamma ringde och väckte henne och fick henne att gå hem och gå ut med hundarna. Men jag stanna kvar här, orkar inte röra mig ur sängen. Men man mår som man förtjänar antar jag, efter 3 dagars festande knappt utan någon sömn alls. Så nu ska jag ta igen lite, ska ladda ner massa tjejfilmer och lägga mig i ett bubbelbad, och bara softa. Känner mig så jäkla ofräsh som man bara kan bli just nu.
Juste, kommer antagligen inte ha någon mobil ett tag sen, för jag glömde min väska med laddare och sånt i taxibilen igår, men ska hämta den imorgon typ, för idag är jag aldeles för trött. Tur att denna taxi schaffis var så himla snäll och till och med ringde oss typ 30 min efter han släppt av oss och kollade så vi hade kommit fram säkert. aw..


Sjukt sliten chey just nu..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort