Humöret är uppe

Vet inte varför, men är skit glad. Det har varit en riktigt bra dag idag. Eller bra och bra, har ju varit i skolan idag, men har haft jävligt kul hela dagen. Så de va inte så jobbigt, även fast vi slutar vid 4a idag. Men nu iallafall så sitter jag i mitt rum, med filten om mig, det är så jävla kallt här inne. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem med cigg. Börjar bli ganska rök sugen nu faktiskt. Senare så tror jag att jag ska ladda ner någon fet film och bara ligga och kolla på. Christer ska beställa pizza till oss också. Så pizza, film och cola. Det blir en mysig kväll hemma bara alltså.

S-s-S-s-s-S-S-kål då

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort