flow

Det har varit en ovanligt kort dag idag känns det som.. Kom lite försent till skolan imorse, som vanligt. Så jag missade NO-provet, vilket inte kanske var så jätte bra. Men kom till idotten sen iaf. Slutar vid 1 på måndagar, så var bara i skolan i typ 3 timmar, knappt. Emil följde med mig hem efter skolan. Och ja, vad ska man säga, Emil är Emil. Länge sen man skrattade såhär mycket iaf. Vilket var väldigt behövligt. Men nu sitter jag här ensam igen. Har precis käkat lite mat, och jag ska kanske ta och träna lite. Pappa tränar i rummet brevid, så jag blev så jävla sugen på att träna..
Imorgon är första nationella provet, så jag ska gå och lägga mig direkt efter våran skolan pogram vid 22. Vill ju verkligen inte komma försent imorgon så jag missar provet..




Haha!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort